Af Claus Kjærsgaard

Dansk turisme finder inspiration i Helsingør

KV-Revision, Kunde nr. 280954, Ordre nr. 1725350, 40.000 visninger side

Visit Denmark bruger Helsingør som stedet , hvor de finder ud af, hvordan de kommende års turistkampagne skal se ud.

HELSINGØR: – Helsingør har rigtig meget at byde på. Ikke kun med bygninger, men også med stemning, siger Flemming Bruhn, der er direktør for VisitDenmark.

Han er sammen med 80 andre ansatte i VisitDenmark i disse dage på besøg i Helsingør. Missionen er netop at finde den uhåndgribelige og særlige danske stemning, som man kan bruge til at brande Danmark som turistland.

VisitDenmark arbejder i øjeblikket på at udvikle den strategi eller måde man vil “sælge” Danmark som turistmål på i de kommende år.

Arbejdet med den nye strategi skal være færdigt sidst på året, så den kan bruges i det kommende års kampagner.

Tirsdag blev VisitDenmarks ansatte vist rundt i byen af historiefortæller André Andersen, der måske gav lidt inspiration med sine beretninger.

Artiklen sidst ændret: 13. oktober 2018 12:53

Den gode tone

  • Respekter fællesskabet
  • Overskrid ikke grænsen
  • Vær med og hav det sjovt
Jobo vaskeklub  top april, juni, aug, okt, dec, feb 40.000 win win 1723108

Job i Nordsjælland

rafn-woldsen, Ordre 1725631,  kunde 275797, 25.000 visninger side
Rexbriller, Kunde nr. 285695, Ordre nr. 1725517, 30.000 visninger logo
Jobo bilcenter, 374274, 1724821, 20000 visninger logo/side
Forsyning 375774 25.000 win til og med juni ´19. 1729995
Cafe Hammermollen top

Helsingør Dagblad Copyright © 2018

hovedmenu