Af Claus Kjærsgaard

Dansk turisme finder inspiration i Helsingør

Helsingør Svømmehal, Ordre 1725841 kunde 655501, 25.000 visninger side

Visit Denmark bruger Helsingør som stedet , hvor de finder ud af, hvordan de kommende års turistkampagne skal se ud.

HELSINGØR: – Helsingør har rigtig meget at byde på. Ikke kun med bygninger, men også med stemning, siger Flemming Bruhn, der er direktør for VisitDenmark.

Han er sammen med 80 andre ansatte i VisitDenmark i disse dage på besøg i Helsingør. Missionen er netop at finde den uhåndgribelige og særlige danske stemning, som man kan bruge til at brande Danmark som turistland.

VisitDenmark arbejder i øjeblikket på at udvikle den strategi eller måde man vil “sælge” Danmark som turistmål på i de kommende år.

Arbejdet med den nye strategi skal være færdigt sidst på året, så den kan bruges i det kommende års kampagner.

Tirsdag blev VisitDenmarks ansatte vist rundt i byen af historiefortæller André Andersen, der måske gav lidt inspiration med sine beretninger.

Artiklen sidst ændret: 13. oktober 2018 12:53

Den gode tone

  • Respekter fællesskabet
  • Overskrid ikke grænsen
  • Vær med og hav det sjovt
Helsingør Svømmehal, Ordre 1725841 kunde 655501, 25.000 visninger top

Job i Nordsjælland

Tandlægerne Rønnebær april 19/20, 15-20.000 win win 1752485
Silverline 24/7-24/7 19. 20.000 win win 1731324 logo
KV-Revision, 280954,  1752052, 15-20.000 visninger win maj 19/20
Berner Pedersen, maj 19/20,  15-20.000  win ordre 1752756
Tikøb dæk 19/20, 20-25.000 win win 1752517

Helsingør Dagblad Copyright © 2018

hovedmenu