Af Claus Kjærsgaard

Dansk turisme finder inspiration i Helsingør

https://www.kunstnershoppen.dk/

Visit Denmark bruger Helsingør som stedet , hvor de finder ud af, hvordan de kommende års turistkampagne skal se ud.

HELSINGØR: – Helsingør har rigtig meget at byde på. Ikke kun med bygninger, men også med stemning, siger Flemming Bruhn, der er direktør for VisitDenmark.

Han er sammen med 80 andre ansatte i VisitDenmark i disse dage på besøg i Helsingør. Missionen er netop at finde den uhåndgribelige og særlige danske stemning, som man kan bruge til at brande Danmark som turistland.

VisitDenmark arbejder i øjeblikket på at udvikle den strategi eller måde man vil “sælge” Danmark som turistmål på i de kommende år.

Arbejdet med den nye strategi skal være færdigt sidst på året, så den kan bruges i det kommende års kampagner.

Tirsdag blev VisitDenmarks ansatte vist rundt i byen af historiefortæller André Andersen, der måske gav lidt inspiration med sine beretninger.

Artiklen sidst ændret: 13. oktober 2018 12:53

Den gode tone

  • Respekter fællesskabet
  • Overskrid ikke grænsen
  • Vær med og hav det sjovt
Hornbæk Dyreklinik, Kunde nr. 397804, Ordre nr. 1724863, 30.000 visninger

Job i Nordsjælland

BAAGØ, 127683, 1724217, 40000 visninger side/logo
Multiflyt 24.5 18-24.5 19 25.000 win win 1726605 logo
Jumbo Personal Computer, order nr. 1725099. Kunde nr. 177805. 80000 visninger. Side/logo
øresundsakvariet. Ordre 1724948. Kundenummer 373612. 25000 visninger Side/logo
Betina Grønbæk 1730237 280920 40.000 win 5/7-18-5/4-19

Helsingør Dagblad Copyright © 2018

hovedmenu