De stiplede linjer er DSB's mål for tog til tiden, og kurverne er, hvad der lykkedes i 2016-18. Det røde øverst viser DSB's egen præstation, det blå nederst er kundernes samlede oplevelser.

Af Pernille Hermann

Endelig går det faktisk fremad på Kystbanen

Jobo bilcenter, 374274, 1724821, 20000 visninger logo/side

Banedanmark koncentrerer indsatsen syd for Klampenborg, hvor der er flest problemer.

TRANSPORT: DSB og Banedanmark arbejder ihærdigt på at imødegå lang tids elendige rettidighed på Kystbanen, og årets først statistik viser tegn på, at der er forbedringer på vej.

I januar nåede 85,1 procent af passagererne frem til tiden inden for højst tre minutter, og det er over halvanden procent bedre end de 83,4 procent, som kræves i kontrakten. I de vigtige morgen- og eftermiddagsmyldretider endte punktligheden på henholdsvis 84,1 og 83,8 procent, oplyser DSB.

Artiklen sidst ændret: 5. marts 2019 13:37

Den gode tone

  • Respekter fællesskabet
  • Overskrid ikke grænsen
  • Vær med og hav det sjovt
Nyrup hus center for job 1755113, 15.000-20.000 win maj 19/20

Job i Nordsjælland

Silverline 24/7-24/7 19. 20.000 win win 1731324 logo
Jumbo maj 19/20 2×50-60.00 win 1753426, alt bestilt 2x
BAAGØ,  maj 19/20 15-20.000  win 1753557
Borgerkroen 379696, 1754488 10-15.000 win juni 19/20
Berner Pedersen, maj 19/20,  15-20.000  win ordre 1752756, skift juni

Helsingør Dagblad Copyright © 2018

hovedmenu