De stiplede linjer er DSB's mål for tog til tiden, og kurverne er, hvad der lykkedes i 2016-18. Det røde øverst viser DSB's egen præstation, det blå nederst er kundernes samlede oplevelser.

Af Pernille Hermann

Endelig går det faktisk fremad på Kystbanen

Helsingør Svømmehal, 1752881 kunde 655501, 25.000 visninger side

Banedanmark koncentrerer indsatsen syd for Klampenborg, hvor der er flest problemer.

TRANSPORT: DSB og Banedanmark arbejder ihærdigt på at imødegå lang tids elendige rettidighed på Kystbanen, og årets først statistik viser tegn på, at der er forbedringer på vej.

I januar nåede 85,1 procent af passagererne frem til tiden inden for højst tre minutter, og det er over halvanden procent bedre end de 83,4 procent, som kræves i kontrakten. I de vigtige morgen- og eftermiddagsmyldretider endte punktligheden på henholdsvis 84,1 og 83,8 procent, oplyser DSB.

Artiklen sidst ændret: 5. marts 2019 13:37

Den gode tone

  • Respekter fællesskabet
  • Overskrid ikke grænsen
  • Vær med og hav det sjovt

Kan man sammenligne det arbejde, frivillige laver på Sundtoldsmarkedet med den indsats frivillige yder til for eksempel Hornbæk Havnefest?

Rasmus Ebbe 388428, 25.000 win win 19/4 18-april 19. 15-20.000 1/4 ’19 1 år frem 1752372

Job i Nordsjælland

Snevig april 19/20 15-20000 win win 1751730, skift 8/8
Jumbo maj 19/20 2×50-60.00 win 1753436, alt bestilt 2x
Kaiser april 19/20 15-000 win banner. 4 forskellige ældre sky, flæsk logo, aften midt/bund, smørrebrød side  175163520.
Øresundsakvariet april 19/20 10-15.000 win  1752510
Brødsnedkeren april 19/20 10-15000 win win 1751633, skift 29/5

Helsingør Dagblad Copyright © 2018

hovedmenu