Der sker et vagtskifte på Helsingør Dagblad/Mediecenter Nordsjælland. Hans Martin Larsen, til venstre, skal dog først bruge forårsmånederne på at sætte sin efterfølger, Peter Fugl godt ind i forretningen. Foto: Lars Johannessen.

Af Sten Kjærsgaard

Ny kommerciel chef på Helsingør Dagblad

Mestergartner april og 1 år frem. 19/20 15-20.000. win win 17xxxx

Efter 30 år på posten har annoncechef Hans Martin Larsen på Helsingør Dagblad/Mediecentret Nordsjælland søgt nye udfordringer tættere på sit hjem i København

Farvel – og goddag: Den 1. april bliver en helt særlig – og sørgmodig dag på Helsingør Dagblad og Lokalavisen Nordsjælland. Annoncechef Hans Martin Larsen vender nemlig snuden mod København. Ind til nye udfordringer i Hovedstadens Mediehus i København, som i lighed med Helsingør Dagblad A/S er ejet af North Media Aviser.

Her vil Hans Martin Larsen få ansvaret for et lokalområde i København samt løse tværgående opgaver mellem otte lokale ugeaviser i København og mellem Hovedstadens Mediehus og Helsingør Dagblad.

Hans Martin Larsen forlader dog ikke Helsingør lige med det samme. Han vil bruge forårsmånederne på at sætte sin efterfølger, Peter Fugl, godt ind i forretningen.

– Beslutningen har været længe undervejs. Jeg havde efter 30 år i samme virksomhed lyst til at prøve noget andet. Det faldt sig så heldigt, at de kompetencer og den erfaring jeg har, kan bruges et andet sted i North Media Aviser. Jeg får gearet ansvarsmæssigt lidt ned. Det vil passe mig godt, siger Hans Martin Larsen.

– Hans Martin Larsen fortjener klapsalver ud af byen. Han har om nogen været med til at bygge bro mellem vores læsere og annoncørerne i området. Han er innovativ og kreativ. Han går altid efter gode løsninger, og så er han et meget ordentligt menneske, man ikke kan undgå at komme til at holde af. Han bliver heldigvis i huset indtil hans afløser er kommet godt ind i byens liv, siger direktør Dorthe Carlsen, Mediecenter Nordsjælland.

Hans Martin Larsen afløses på posten af den 49-årige Peter Fugl. Peter Fugl bor i Helsingør og har en solid erfaring med salg fra flere mediegrupper. Han har blandt andet være ansat 11 år i Berlingske Media, hvor han som salgschef for alle deres titler har en fået en grundig erfaring med såvel mindre kunder som mediebureauer og kædebutikker.

Artiklen sidst ændret: 11. marts 2019 12:02

Den gode tone

  • Respekter fællesskabet
  • Overskrid ikke grænsen
  • Vær med og hav det sjovt
Secomondo 500007, 1755712, 15.-20.000  win maj 19/20

Job i Nordsjælland

BAAGØ,  maj 19/20 15-20.000  win 1753557
Handelsbanken april 19/20, 20-25.000 win win 1752365
Berner Pedersen, maj 19/20,  15-20.000  win ordre 1752756
Mestergartner april og 1 år frem. 19/20 15-20.000. win win 17xxxx
Tikøb dæk 19/20, 20-25.000 win win 1752517

Helsingør Dagblad Copyright © 2018

hovedmenu