Af Helsingør Dagblad

Debat: Skab et kulturelt vækstlag

AH modegarn 39169 1723845 side 40.000 win win 1. maj 18-1. maj 19. 4. variant feb 19

Øget turisme

DEBAT: Siden jeg flyttede til byen, har Helsingør brandet sig som en kulturby.

Aarhus, som i 2017 blev udnævnt som Europæisk kulturhovedstad, har dog formået noget som Helsingør ikke har. Helsingør og Aarhus har mange ting tilfælles. Begge er tidligere industri- og værftsbyer, men har siden brandet og udviklet sig som kulturbyer. Gennem projekter som Frontløberne, Institut for X, ungdomskulturhuset og lign. formår Aarhus, at skabe et kulturelt vækstlag af engagerede unge. Unge som i dag skaber og lægger stenene for fremtidige kulturmiljøer.

Artiklen sidst ændret: 15. marts 2019 13:35

Den gode tone

  • Respekter fællesskabet
  • Overskrid ikke grænsen
  • Vær med og hav det sjovt
Helsingør Svømmehal, Ordre 1725841 kunde 655501, 25.000 visninger top

Job i Nordsjælland

Malerfirmaet Nordkysten side+logo 26/3-18-31/3-19 win win 1721580+81+82
Cafe Hammermøllen Logo, side og artikkelbanner
Living Invest, Kundenr 280833, Ordrenr 1725103, 25.000 visninger side/logo
Jobo vaskeklub logo april 17-april 18 40.000 win win 1723108,pause 8-24/3 polering i stedet
Hornbæk Dyreklinik, Kunde nr. 397804, Ordre nr. 1724863, 30.000 visninger

Helsingør Dagblad Copyright © 2018

hovedmenu