Ingen ved, hvornår der bliver ryddet op og genopbygget i den nedbrændte kebab i Brostræde i Helsingør.

Af Kirsten Moth

Tryg: Vi har fulgt vores almindelige procedure

Jobo bilcenter, 374274, 1724821, 20000 visninger logo/side

– Jeg har svært ved at se, at vi har gjort noget galt i denne sag, siger kommunikationschef i Tryg Tanja Frederiksen.

HELSINGØR: Forsikringsselskabet Tryg har fulgt den brandskadeprocedure, som selskabet normalt benytter ved brandskader og indboforsikringer.

Det oplyser forsikringsselskabet Tryg til Helsingør Dagblad i forbindelse med den forsikringsskade, som en lejer i den brand-skadede ejendom i Brostræde i Helsingør, Henriette Berthing, har anmeldt til sit selskab, Tryg. (Se artiklen om de konsekvenser, som branden har haft for lejeren andetsteds her på siderne)

Artiklen sidst ændret: 11. juni 2019 11:56

Den gode tone

  • Respekter fællesskabet
  • Overskrid ikke grænsen
  • Vær med og hav det sjovt
Helsingør Handel Sundtoldsmarked 24/8, 1741472,  2-24/8

Job i Nordsjælland

Cafe Hammermøllen 383039, 1728365, 15-20.000 win win juni 19/20
Din særlige pleje 396263, 1754223, 15-20.000 win maj 19/20
Louise Klinikken, 397931, 1754223, 10-15.000  win maj 19/20
CPH Motorcykler, 501308, 1755176, 10-15.000 win maj 19/20
Berner Pedersen, maj 19/20,  15-20.000  win ordre 1752756, skift juni

Helsingør Dagblad Copyright © 2018

hovedmenu