Af Kirsten Moth

Fra tjener til topchef:”Jeg har det bedst ude blandt medarbejderne og gæsterne”

– Flid kompenserer for manglende lederuddannelse, siger Michael Lauritsen, der står i spidsen for Marienlyst Strandhotel. På to et halvt år har han sammen med investorer og de ansatte fået vendt et skrantende, nedslidt hotel til en succeshistorie.

HOTELLET: – Man får ikke mange chancer af denne art, siger han som noget af det første, da vi er kommet ind i det smalle, spartanske kontor. Halvdelen af rummet er optaget af papkasser, den anden halvdel af et skrivebord, som bærer præg af, at det ikke er her, Marienlyst Strandhotels administrerende direktør tilbringer sin tid.

Artiklen sidst ændret: 16. august 2019 15:44

Den gode tone

  • Respekter fællesskabet
  • Overskrid ikke grænsen
  • Vær med og hav det sjovt

Skal Movia holde fast i planerne om at udfase mimrekortet, som er en rabatordning for pensionister?

Job i Nordsjælland

Helsingør Dagblad Copyright © 2018

hovedmenu